مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-17سياسي

انتخابات کارزار اراده هاست/حضور حداکثری مردم، مایوس کننده دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده ها در پای صندوق های رأی باشند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده ها در پای صندوق های رأی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز (28 خردادماه) پس از حضور در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود، در گفت و گو با ایسنا، افزود: بی شک انتخابات مصداق بارز قیام الله است که مردم ما به صورت فردی یا جمعی خود را آماده حضور در این حماسه بزرگ کرده اند.

وی اظهار کرد: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده ها در پای صندوق های رأی باشند.

عبادی زاده با بیان اینکه استان هرمزگان با مردمان خونگرمش از شیعه و سنی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری خود برگ زرینی در کارنامه این استان فکور و فهیم به ثبت رسانده اند، خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز، مومن و انقلابی در استان هرمزگان دعوت می کنم که یک بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کارزار اراده هاست/حضور حداکثری مردم، مایوس کننده دشمنان است

انتخابات کارزار اراده هاست/حضور حداکثری مردم، مایوس کننده دشمنان است